sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Aarinkoo !!

Tänäpäevänä on pietty semmosta kutvaelupäevee. Ee oo tehty mittää. Taekka no lenkki tehtii muttee sen kummempoo. Aarinko on paestanna koko päevän. Että minä sittä tykkeen siitä. Minnoon aaringonpalavoja iha henkee ja verree. Oon ehtinnä aarinkopaekkoo sitä mukkoo ku mihinkä se on paestanna. Ympär huushollia.

P1010138-normal.jpg
Uamusilla se paestaa tähän kohin. Siinä minä sittä nakotin nii kaavan ku se siihen paesto. Toesta tuntija.

P1010139-normal.jpg
Pikkusen pit vaehtoo asentoo ku meenas ruveta käpsä tikkuilemmaan. Äet sorhas siinä kameran kansa eekä antanna raahassa paestatella.

Se sae siinä minuva sihtaellessa piähäsä että pittää jollonnii leekellä minun käpsistä enämpiä karvoja. Ku on muka semmoset turrakot etennii tuolta alapuolelta. Kahtos vuan omija koepijjaan, enämpi sillä on karvoja ku mulla!

P1010164-normal.jpg
Sittä siirryin seoroovaan kohtaan minnekkä aarinkohhii. Tul muutama rantu vetästyvä tuoho lassiin siinä ku pithän sitä pihallehhii katella. Eepä silti että sielä kettää oes näkynnä, vuan varulta. Kamera seoras ku restenttijä valtiovieraelulla. Ee hetken raahoo.

P1010125-normal.jpg

Sittä tuas toeseen paekkaan. Rupesin siinä jootessan varulta sihtoomaan ite niitä käpsäkarvoja. Että onko niitä muka nyhettäväks asti. No ee kyllä minun mielestä ollu. Elikkäs äet vuan ommiin kinttujesa kansa askartelemmaan. Jos mänis nyt ni saesin loppupäevän olla raahassa,oes sillä niissä sevverran hommoo.

P1010126-normal.jpg
-Ee tule mittää!  Mää poekkeen siitä nyt jo vahtoomasta!  Pooooring!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti