keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Parasta aekoo

Kiirettä on pitännä. Ku pittää keritä paljo vähässä aejjassa.Luatuaeka hupenoo jootuin.
Oon taenna tehä koko talaven hepuloentiennätyksen iha puolessa viikossa.
Oon syltännä mattoja ja laakanna vinkuin kansa kilipoo nuoren emännän kansa.
Ja pihalla on männä syyhälletty mahotonta vaahtija. On nii mukava ollu riehkasta. Minnoon ollunna melekosen tolokkuna.

Äet tuas ee. Se on tehnnä puranan syönnissä ennätyksen. Iha puolessa viikossa. Kuulemma silimissä vilisöö ja korvissa suhisoo. Ja kuuloo korvissaa muatessahhii muka minun kynsiin rapseen.
Sillon varmaannii kevätallerkija.

20140414_084105-normal.jpg
- Heetä jootuin tämä nalle! Sinun vuoro! Elä nyt tähtee sillä kamerallas vuan heetä!

20140414_084023-normal.jpg
- Etpä kerinnä, kiini on ja pyssyy...!
On tok osattu olla iha raahallisestihhii. Eehän sitä kukkaa jaksa riehata montoo päevee putkee.

P1010325-normal.jpg
- Tämä on kaekista parraenta. Minä ja syvämmen valtijatar.

P1010328-normal.jpg
- Tämä on sittä minun paekka. Ja immeenen. Eekä oo jakoja kenenkää kansa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti